fbpx
Monthly Archives :

februarie 2021

Plutirea (floating) și mintea

Plutirea (floating) și mintea 540 337 Cristian

The quieter you become the more you are able to hear” – Rumi

Se spune că ultima graniță de trecut este un control asupra propriei minții și nu aș putea fi mai de acord cu această afirmație. Abia începem să descifrăm adâncimile minții umane și conștiința care o luminează. Asta mă entuziasmează când mă gândesc la viitor. Aici, în prezent, majoritatea societăților de pe pământ încă se confruntă cu o luptă zilnică în care oamenii încearcă să își puțin timp pentru a încetini de la ritmul alert care ne este impus și să se odihnească într-un mediu pașnic, fără suprastimulare. Este timpul să faceți cunoștință cu terapia prin plutire.

Mai puțină distragere a atenției, mai multă productivitate

Când ajungi într-un spațiu fizic care îți limitează experiența senzorială, acest spațiu creează un mediu în care devii liber față de orice distrageri din exterior. Acest gen de mediu, fie că este un bazin de privare senzorială sau orice mediu foarte liniștit în care să ne putem deconecta, poate determina câteva efecte incredibile asupra bunăstării, care te vor face să revii la acest fel de experiență, din nou și din nou. Unele dintre aceste efecte includ claritate mentală și conștientizare acută. Te vei simți energizat și gata să abordezi obiectivele, sarcinile și proiectele importante care au nevoie de o atenție sporită. Cu o sesiune de 60 de minute în care atenția ta nu mai este distrasă, odată pe săptămâna, mintea ta primește pauza de care are nevoie pentru a deveni mai alertă și capabilă în viața de zi cu zi.

Unde cerebrale mari, vindecare și regenerare mari

Activitatea creierului este clasificată ca având patru stări ale undelor cerebrale diferite: alfa, beta, theta și delta. Atât în ​​starea alfa, cât și în cea beta, undele cerebrale sunt scurte și rapide, iar tu ești în alertă și cu o activitate mentală crescută. În theta și delta, sau stările de somn, undele creierului încep să devină mai ample și să încetinească. În aceste stări de somn, corpul și mintea ta trec printr-un proces incredibil, restaurator, care ajută la regenerare și vindecare. Când plutești, undele creierului tău încetinesc până la aceste stări theta, ceea ce înseamnă o oportunitate oferită corpului și minții pentru a se vindeca profund. Practica simplă a respirației foarte lente și profunde ajută foarte mult acest proces de încetinire atât a ritmului cardiac, cât și a frecvenței undelor creierului. Data viitoare când plutești, încearcă să explorezi cum sunt conectate respirația, inima și mintea.

Mintea este o piesă a unui puzzle care are o mulțime de componente în continua mișcare, multe pe care s-ar putea să nu le înțelegem niciodată. Dar, cu cât înțelegem mai mult despre minte, cu atât începem să înțelegem mai mult inclusiv natura noastră și capacitatea de a ne vindeca. Ce fel de rol va avea privarea senzorială – Floating – în viitorul explorării acestor teritorii necunoscute ale minții? Putem doar să așteptăm și o să vedem.

Zero gravitație. Zero distrageri. Doar tu.

Zero gravitație. Zero distrageri. Doar tu. 540 337 Cristian
Știați că REST este un acronimul pentru numele oficial al Terapiei prin Plutire aka Floating?

REST înseamnă Reduced Environmental Stimulus Therapy. În timp ce plutim, reducem aproape toți stimulii pe care creierul nostru îi procesează constant. Această reducere dramatică a stimulilor senzoriali este ceea ce creează o schimbare profundă în felul în care percepem durerea, stresul, dar și în starea noastră generală de spirit, după doar 60 de minute de plutire.

Trebuie să recunoaștem: în zilele noastre suntem conectați aproape 24/7. Terapia prin plutire – REST oferă un spațiu în care putem elimina tot haosul și distragerea atenției și, în schimb, să ne concentrăm asupra respirației, relaxării și bunăstării noastre. Bazinele noastre de plutire permit clienților să își personalizeze mediul, eliminând sau nu, muzica și luminile ambientale. Îi încurajăm pe cei care doresc să se scufunde mai adânc să stingă luminile și muzica și să închidă ușa. Plonjează într-un spațiu sigur, care este 100% liber de distragerile vieții de zi cu zi.

Când plutim în tăcere și întuneric, limităm dramatic cantitatea de informații pe care creierul nostru o primește ca stimuli senzoriali. Acest lucru permite minții și corpului să se relaxeze cu adevărat în timp ce plutesc fără greutate în singurătate.

Avem nevoie de asta acum mai mult ca oricând.

Un nou studiu arată despre creierul uman că este bombardat în fiecare zi de echivalentul a 174 de ziare, echivalent în date. Cu toate aceste progrese rapide în tehnologia digitală, suntem bombardați cu cantități masive de informații, mai mult ca niciodată. Dezvoltarea exponențială a internetului, a televiziunii, și a tehnologiei folosite de smartphone-uri înseamnă că primim acum de cinci ori mai multe informații decât în ​​1986. Și, deși este posibil să nu ne dăm seama, acest flux constant de informație poate crea stres și oboseală și, în cele din urmă, ducând la boli.

Deci, ce facem în legătură cu asta? Plutim.

Bazinul de privare senzorială oferă mediul perfect pentru a te deconecta cu adevărat. În timp ce plutești, nu mai interacționezi cu gravitația, atingerea, temperatura, lumina sau sunetul. Acest lucru ajută sistemul muscular, sistemul nervos și organele corpului. Terapia prin plutire elimină toți stimulii fizici externi, ceea ce permite o stare pură de relaxare completă. Această lipsă de stimulare a sistemului nervos declanșează o reacție cunoscută sub numele de răspuns parasimpatic. Tensiunea musculară, tensiunea arterială și ritmul cardiac sunt adesea reduse dramatic. Hormonii de stres, cum ar fi cortizolul, sunt reduși și înlocuiți cu endorfine înălțătoare.

Lucrând direct cu sistemul nervos central, plutirea îți poate îmbunătăți foarte mult control emoțional și sentimentul de bine. Emoțiile negative și multe obiceiuri nedorite par să se topească în bazin, împreună cu orice tensiuni fizice și stresuri care le însoțesc. Cercetările efectuate la Texas A&M și la Universitatea din Colorado, Statele Unite, au arătat că activitatea creierului în timpul plutirii este aproape identică cu stările crescute de conștiință experimentate de călugării budiști instruiți în timpul meditației. Activitatea undelor cerebrale Theta este crescută și poate rămâne cu tine câteva zile după plutire.

Când simți că viața te trage în toate direcțiile, programează-te la o ședință de terapie prin plutire (floating) și experimentează puterea miraculoasă a unui mediu liber de distrageri ale atenției.

Resetează-te, recalibrează-te și reapari.

Floating: Rețeta

Floating: Rețeta 540 337 Cristian
Care este rețeta pentru o sănătate mai bună?

Ne punem această întrebare atât de des și, totuși, este destul de simplu. Sare. Fără greutate. Meditaţie. Aceste trei ingrediente oferă un echilibru perfect, astfel încât să îți ajuți corpul și, în general, ca sănătatea să înflorească. Acum, să condimentăm și să descompunem cele trei elemente fundamentale ale rețetei din spatele privării senzoriale.

Timp total de preparare: 60 de minute. Ingrediente:
Cel mai important dintre cele trei ingrediente din această rețetă este sarea!

Fără sare, nu există nicio plutire. Sarea ajută la extragerea toxinelor din corp, ameliorează tensiunea musculară și crampele, pe lângă faptul că vă menține pielea sănătoasă. Fiecare bazin de plutire are 500 de kilograme de sare dizolvate în 800 litri de apă, ceea ce face ca soluția de sare să aibă o densitate de aproximativ 30%. Pentru a fi și mai specific, sarea pe care o folosim în bazinele noastre de plutire este sulfatul de magneziu, cunoscut și sub numele de sarea Epsom. Magneziul este un nutrient esențial pentru o sănătate generală mai bună, aproximativ 60% din magneziul din corpul nostru este doar în oase! Susține sistemul imunitar, menține oasele, mușchii și articulațiile puternice și ajută la reglarea nivelului de glucoză din sânge.

Al doilea ingredient!

Acesta este mai mult un tip de ingredient experiențial: senzația de plutire sau de lipsă a greutății. La începutul ședinței de terapie prin plutire, când te îndinzi pentru prima dată, veți simți cum corpul tău cum se ridică până la suprafața apei. Această senzație de imponderabilitate este unică experienței floating-ului. În această stare cu gravitație zero, nu există puncte de presiune pe corp și simți că te odihnești deasupra unui nor.

Ingredientul final se referă la mai puțină distracție și mai mult zen.

Temperatura pielii soluției (aceeași cu a pielii) păcălește creierul pentru a pierde cognitiv granițele dintre corpul nostru și apă, oferind un sentiment de unitate. O oră de tăcere în gravitație zero ajută corpul să scadă producția de cortizol, un hormon al stresului și, invers, crește relaxarea. Când plutim, creierul nostru poate intra în stări de pace foarte profunde, uneori chiar experimentând stările undelor cerebrale theta sau delta. În aceste stări de somn profund putem visa sau ne putem odihni în nimicul lui a doar fi.

Terapia prin plutire a ajutat milioane de oameni să răzbească prin afecțiunile lor mentale, fizice și emoționale: de la depresie și anxietate la fibromialgie și dureri cronice. Există o gamă largă de efecte pozitive care sunt raportate în urma timpului petrecut în bazinul de plutire și oamenii încep în sfârșit să observe că această rețetă de wellness ar putea fi ceva de adăugat în rutina lor.

Deci, o sănătate mai bună și o persoană mai fericită în doar 60 de minute?

Oferă experiența plutirii de acest Sf. Valentin (sau Dragobete?)

Oferă experiența plutirii de acest Sf. Valentin (sau Dragobete?) 540 337 Cristian

Mulți dintre noi migrează de la oferirea de cadouri materiale la oferirea de experiențe, urmând un trend minimalist. Ideea din spate este că experiențele, aventurile și timpul de calitate au mai multă valoare decât hainele, jocurile sau alte obiecte fizice. Experiența plutirii este o experiență excelentă pentru acest tip de mindset, iar până pe 24 februarie pachetul Duo are un discount de 20% daca folosești codul ‘duo’ la achiziționarea unui pachet sau voucher cadou.

Mai puțină aglomerație și dezordine

De câte ori ai primit cadouri de care nu aveai neapărat nevoie sau pe care nu le doreai în mod special, iar acum simți o obligație să le păstrezi, măcar pentru o vreme? Iar când persoana care l-a oferit trece pe la tine, o poți face să se simtă bine arătându-i că încă îl ai? Fără să îți dai seama, lucrurile se adună imediat și multe dintre ele sunt păstrate fără un motiv întemeiat. A oferi cadou o experiență înseamnă și că nu se adaugă un altceva mormanului deja crescut de obiecte fizice relativ inutile, poate crescut puțin prea mult, .

Construiește amintiri

O activitate precum plutirea este ceva ce îți vei aminti. Îți poți împărtăși experiența în povestirile spuse prietenilor. Iar dacă plutești alături de cineva în bazinele de privare senzorială poți împărtăși experiența după. Și, din experiența noastră, de multe ori, felul în care trăim timpul petrecut în bazinul de plutire este perceput destul de diferit. Să te bucuri de o ședință de terapie prin plutire cu altcineva și să împărtășești experiența poate fi destul de interesant și nou. Amintirile, în special bazate pe ceva unic cum este Floating, vor dura, probabil, mai mult decât plăcerea pe care o simțim când primim majoritatea obiectelor fizice.

Continui trendul sustenabilității

Împreună cu evitarea aglomerării obiectelor în viața ta, atunci când alegeți o experiență pentru tine și pentru cei apropiați, factorul sustenabilității poate fi important. Încercăm să menținem centrul nostru într-o zonă responsabilă din punct de vedere ecologic. Ceaiurile oferite după plutire în recepția noastră sunt organice. Ambalajele, de tot felul, le reciclăm sau, când este posibil, le refolosim. Oferim dopuri de urechi de unică folosință, dar recomandăm clienților să le păstreze și, dacă nu le uită acasă când revin, să le refolosească. Oferim prosoape, iar cei conștienți ecologic dintre cei care ne vizitează folosesc de obicei unul singur, reducând necesarul de energie și apă igienizării lor.

Faci ceva bun pentru tine

Există o mulțime de activități ce pot fi oferite cadou, unul dintre posibilele motive pentru a alege terapia prin plutire este că se simte atât de bine! Experiența plutirii – floating – poate fi un instrument de reducere a stresului, poate îmbunătăți somnul, reduce durerile cronice, detoxifia și poate ajuta la o claritate crescută a gândirii. Poți citi mai multe despre beneficii aici.

Că este vorba de Sf. Valentin sau de tradiționalul Dragobete, perioada poate fi o ocazie bună să aduceți în viețile voastre o experiență inedită și, poate, nouă.

 

Prima ta plutire: ce sa NU faci

Prima ta plutire: ce sa NU faci 540 337 Cristian

Îți amintești de prima dată când încerci ceva nou? Sentimentul de entuziasm și nervozitate îmbinate într-unul singur poate fi destul de puternic. Prima dată când plutești va fi una dintre acele amintiri pe care îți va fi greu să le uiți. Poate ați auzit despre asta de la un prieten, sau printr-o revistă de vreun fel, sau poate ați avut un interes specific, dar nu ați avut încă șansa să și încercați. Oricare ar fi motivul, aici îți vom oferi câteva informații despre cum să ai cea mai bună sesiune de floating posibilă.

Iată o listă simplă de urmat cu exact ceea ce nu trebuie făcut înainte de prima ta ședință:

Cofeină:

Renunțați la cafea, ceai și sucuri carbogazoase cu câteva ore înainte de ora programării; în schimb, un pahar de apă pentru o hidratare optimă este mereu o variantă bună. Starea de alertă de pe urma consumului de de cafeină ar putea împiedica corpul și mintea să se relaxeze pe deplin în timpul plutirii. Lasă-ți corpul să profite de acest moment și de răsfățul profund pe care îl oferă ședința de terapie prin plutire și vom avea un ceai fierbinte pregătit pentru tine când vei ieși (fără cofeină, desigur)

Ras:

Sări peste bărbierit și lăsați păduricea acolo unde îi este locul! Bărbieritul înainte de plutire poate provoca o senzație de mâncărime în timpul sesiunii, care îți va menține mintea preocupată și activă, în loc de relaxată și meditativă.

Vopsea:

Ne plac toate culorile curcubeului, dar nu și atunci când se scurg în prețioasa noastră apă sărată. Dacă aveți avut o programare recentă la vopsire (și prin recenta înțelegem atunci când culoarea încă se mai duce la duș), te rugăm să reprogramezi ședința până când vopseaua nu mai se duce atunci când e udă. Sarea din soluția noastră poate diminua recenta schimbare de culoare și nu este distractiv pentru nimeni. În schimb, te poți bucura după stabilizare de beneficiile magneziului pentru păr, piele și unghii. 

Consum excesiv:

Consumul excesiv de alimente cu zahăr sau grăsimi, înainte de plutire, poate provoca greață în timpul sesiunii. Îți recomandăm să iei o gustare mai ușoară și să te bucuri de o masă completă după programare. Ai fi surprins cât de foame ți se poate face după doar 60 de minute și cât de delicioase pot fi mâncărurile în momentul în care simțurile sunt acutizate post plutire..

Stropitul:

Evită să stropești astfel încât apa sărată să ajungă în ochi. Nu îți atinge fața în timpul plutirii. Ai încredere în sfaturile noastre, sarea găsește mereu o cale. Ai un prosop și o sticlă cu apă proaspătă în bazin pentru cazul în care totuși ajung câteva picături în ochi.

Când suntem la început ne adaptăm și poate facem câteva greșeli. Cu toții facem greșeli în perioada de început și adaptare (se întâmplă și celor mai buni dintre noi). Am considerat că este important să vă oferim o listă cu toate aceste lucruri pe care să nu le faceți înainte de plutire, astfel încât prima ședință să fie una în care să vă simțiți cât mai bine.

Plutiri line!